Saturday, April 9, 2011

Movie d hujung minggu

Salam malam minggu semuaa......
aku nak share la sikit cecer yang aku dah toton
mana tau ada yang bosan leh la nk join skali en!!

movie pertama yang aku tgk adalah
"NOT FOR SALE"



cerita dia wat aku cakap
bodohnya aku tgk cte ni..
ceritanya ok, ad pgajaran
tapi biasa la cerita indon, sosial habis
dah la 2, penghujung cerita mesti selesai ngn mati,bunuh diri
macam2 hal kat indon ni

aku percaya apa yang dia wat cite ni adalah apa yang orang sana lalui
Ceritanya mengisahkan remaja sekolah menjual rakan sediri
kira cam mak ayam laaa.......

then, ada gak gurl yang polos, baik cam kampung skit
tapi kena fitnah ngn kwn2 samapi kena buang sekolah.
nak dijadikan cerita, mak ayam yang tolong gadis polos ni
sebab dah xberani balik rumah.

in the end, gadis polos ni jual diri sebab nak selamatkan kwn dr penjara.
dan ayah gadis ni bunuh isterinya sendiri
dan semua watak utama mati.........
mmg la, cerita manusia, kalau dah mati tamat la cerita d dunia.

Dan movie kedua yang aku tonton adalah
"NAKALNYA ANAK MUDA"



Ceritanya mengisahkan seorang gadis
yang biase la, indon cam liar sket!
then, kena rogol beramai2 kat dalam hutan.
perogol 2 bodoh sbb xbukak topeng si gadis
so, nak d jadikan cerita,
para perogol tadi nk try blik gadis ni
bersama kawannya.

mereka dibawa kehutan dengan tujuan nk nyantai
tapi si gadis ingat hutan tersebut dan
tahu kumpulan itu yang telah memperkosanya.
so, cara mudah nak balas dendam
dia bunuh semua lelaki 2 kecuali seorang yang hidup

nak tau apa jadi selanjutnya
kena la tgk sndiri.
aku rasa cerita ni best dan ok la
ada misteri sikit cam cerita hantu
tapi mmg awl2 aku da tau pelakunya
si gadis......

so, para kaki rogol kat luar sana
kalo nk jalan kan kegiatan anda kena tgk2 orang gak!

aky ase sampai sini je kot movie mlm minggu ni
"SELAMAT MENONTON"

No comments: