Thursday, April 14, 2011

Hari Semalam

salam semuanyaa..............
semalam xsempat nak update blog.
tau kenapa??
sebab lepas xley jawab test ba ba ba ba ba...... itu,
aku ngn ne chan meroyan la di jalanan.

mula2 xtau gak nk p mana
last2 skli kita decide nk g tgk wayang je la ot2 ada lagi yang bukak
tapi malang nya sume dah tutup
nasib bail kami jumpa 1 pusat karoke ni
DREAM WORLD namanya...

tempat dia kren giler!!
mmg pas la klo nk byr mahal pun
puas ati orang kata.

tapi sedey gak aku lupa nak bwak kamera
so, berbekal kamera handphon je la
kenagan kami semalam
thx ne chan sebab dah melalak ngn aku sampai xde suara.
ahahhaahahahaa..................

len x leh g ag, blik kol 3pg pn aku sggup.
hahahaahhaaaaa..................
aku ade sekeping ni jele gmbor nyer!!
yang len t ak g len x aku amek la.


No comments: