Friday, April 15, 2011

Baby 2nite

malam ni adlah malam yg agak best laaa........
sebab yang plg utama, aku leh join ke anugerah
ape benda entah aku main join je, under club japanies.

tema alam ni adalah retro,
tema yang paling aku xsuka sbb ssh nk plih bju.
aku main bedal je.
janji leh pakai dah laaa...........

kat bawah ni ade la sikit kenangn mlm ni.
klo nk tgk lebih2 kena la bkk my fb
kat sebelah 2.

anyway, aku enjoy mlm aku
dengan nyanyian hel amir yang aku sendiri xknl,
da la xbwk spek, cam ne la aku nk nmpk yang mane 1 hel amer.
hahahahhahahaaa..........................
nasib aku xmnt dia.










well, aku ase sampai cni dulu sbb aku pn dah nk tdo.
rindu cakiya gk neh, even gado still rindu dia.
dia plk klo da gado, mst wat biase jer
coll aku bkn nk mntk maaf ke hape
ngn slumber je ckp cam xde pape yg jd.
he always like tht.........
kadang2 aku sendiri jd trfikir,
aku gado ke ngn dia??????

melalut mlm2 neh...
nyte semua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
~~~mimpi indah yaaa~~~

No comments: