Friday, April 8, 2011

Jumpa Matair....

Malam ni kuar ngn ne chan
motif utama nk jumpa Fahrin Ahmad,
bkn Fahrin Selamat yang aku jmp kat exam holl 2!!!
syok sakan, aku siap pggl nma Fahrin ag nk mntk amek gmbr
hihihihihih........

Chinta: Fahrin>suara manja<
Fahrin: Ye>jwb ngnlembut<
Chinta: boleh ambik gambar kejap
Fahrin: ok

Mula2 ku pk gak nk pggl ape ni??
xkn nk pggl abg, cam geli jer!!
tp mmg mimpi jd nyata la
aku dah lama berangan ngn Fahrin,.
kik kik kik ~~berbunga riang~~~







Cyeeee............mlm ni kompem xley tdo!
tp yang sengalnya, ada gak yang jelez ngn Fahrin
wawawakakakakakakakhahhhhhhhh.......
klakar betul mamat 2, xtau la ape yg dia pk
tgk sendiri la perbezaan anda ngn Fahrin br ley nk jelez ngn dia
hahahhahaaaa............



Tapi thx to him oso coz da ame gmbr aku n Fahrin without planing
Giler hepi aku tau dia tlg amek gmbar..
Arigatou ne chan!!!!

Then, dalam aku syok2 berangan ngn Fahrin,
Movie Gantz memenuhi ruang mata.
ngn segera bayangn fahrin bertukar kepada Kim Bun(Super junior)
sb kim bun yang jadi hero lam filem 2!!

Thx for the happy nite tonite.
hope 2morrow more smie for me ^_^

3 comments:

WAHIDA said...

waaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! hensem la weh.. patot la farouq jeles.. sedap weh kalo ak dapat pelok ^__^

arelovely said...

gatai ida.........hak milik orang oh kot!!!
hahahahaaa............
dakap bantal je la ko!

are said...

hhhuhuhuhhu..........kalo bleh aku pn nk peluk2 dia gak!
HOT habiss!