Saturday, April 9, 2011

Asyiknyer Facebuking!!

Salam Hujung minggu semua kawan2.........
Mata bukak jer terus facebuk en
dah jadi tren masa kini
tapi aku facebuking just for game
dah xde keje kan nk wat cam ne!!

Dalam syok aku ber facebuk tetibe ternampak app ni
so, aku try la gun en
tetibe kuar result yang cam ni
tp bc jer jg caye sbb aku bkn cam ni
jauh panggang dari api kot!

Nama Caye
















Aku nak try wat nama ckiya lak
ta[i asyik error jer, so skip lol..
Cite masih panjang, xabis ag neh!
aku gaming2 sket, then aku jmp lak page ni
klakar tol si Husin singapore ni.
aku tgk page ni jer aku tergelak
tapi ini hanya gmbr xde pae btl2
maybe ad yang buat for fun.




































hihihihhihi.......................
sampai cni jer kot cite aku,.
aku nk smbung acebuking jap!!
dada semua....

No comments: