Tuesday, April 26, 2011

miz my mum n dad

Salam sayang semua..........
skarang da lebih kurang pukul 2.30am
nape aku xtdo ag???
slh 2 sbb ak br blk dr library
cam rajin an??? uhuhuhuhuhuk!!

Magrib tadi aku dapat khabar buruk
abah aku xcident, aku sendiri xtau crita sebenar
tapi alhamdullillah xla teruk sgt tpi 
adik aku ckp dia xringan sgt n xteruk sgt.

katanya abah aku lupa ape yg jadi.
tepaksa tahan kat wad malam ni..
tlg doa kan abah aku xde pape en..
aku isau giler tadi, pas tau keadaan dia sebenar br ok sket pkiran ni

Then aku jumpa kata2 ni kat FB
asenyer sume org pn da bc, tp aku ttp nk share kat blog ni
ini kan blog aku, sat ag anak aku nak bc lk blog ibunyer!!

At 3 yrs "Mommy, I love you".
At 10 yrs "Mom whatever."
At 16 yrs "My Mom is so annoying."
At 18 yrs "I wanna leave this house."
At 25 yrs "Mom, you were right."
At 30 yrs "I wanna go to Mom's house."
At 50 yrs "I don't wanna lose my Mom."
At 70 yrs "I would give up EVERYTHING for my Mom to be here with me."
♥♥♥♥♥♥♥♥ You only have 1 Mom ♥♥♥♥♥♥♥♥

miss myfamili so much n miss budak2 kecik kat bawah ni.....



aku ase sampai d cni dulu,
jgn lupa doakan abah aku supaya cepat sembuh.
moga2 dia xmengalami kecederaan yang teruk
sbb medical check up nyer result lom kuar ag.

Salam sayang semua...

No comments: