Sunday, April 10, 2011

Angau d tengah malam

Assalamualaikum semuanyaaaa...
selamat dinihari orang kata.
Ak nak share kegembiraan malam ni
aduh, rasanya aku jatuh cinta  lagi!!!
~~~ASYIK~~~~~ @_@

Lepas ak bc komen ni, aku ase cam cakiya 2
tras gak bile org mrh2 aku.
tapi tu la, dia mmg xpnh ckp dengan kata2
tapi perbuatan dia g menunjukkan segalanya


kalau aku kat tmpat dia pun aku akan marah
buktinya epupu dia ngae sal dia ai 2 kat fb gak
aku ase aku yg lebey2 nk mrh.
tp xde la sound!!!
Afdlin shauki ckp orang melayu berbahasa
sentap ati mak nak....

Huhuhuhuhuhuhuhuuuuu............
syok sangat2 bila tau dia masih amek tau sal aku even
dia 2 lagak coooollllllll memanjang.
Aku cuma nak faham dia
da xmo merungut2 lagi kerana dia sentiasa ada untuk ku.
cyeeee...........

aku ase aku da jadi cam gu jun pyo dah
tesengeh2 seng srg,
klo sesapeyang tengok cite boys over fower
korang mesti ingat saat2 ni kan???


 
Tyme geum jan di ckap
berani ko tuduh aku tidur dengan lelaki
padahal aku belum dapat ciuman pertama aku ag
g2 la lebey kurang.
si hu jun pyo lak syok sorng2 ckp geum jan di mntk ciuman dr dia
pas 2 tesengeh seng sorang
klakar habis aku tgk org syok sorang2 cam 2

walau benda 2 lain dr apa yang kita pk,
asalkan bnda yang kita pk 2 bleh wat kita ase senang hati
itu sudah cukup
salah tafsir atau x, 2 lain cite en???

aku ase sampai cni dulu
nak sambung bac komek GUNTZ kejap.
nyte2 semua, gud nyte sygku cakiya
"my love always urs"

No comments: