Saturday, April 23, 2011

Mari setady

malam semua,
tajuk kali ni, mari study..
ah haaaaaaaa...........dengar nyer cam raji en.
tapi rajin ke x dah terpaks nak wat cm ne.
tp blajar power ni excited gak bg aku sbb aku leh phm bnda ni
dr aku blajar assembly code sume kejadah leeeeeeeee........

ceritenyer aku study kat library campus
wah, giler cren, ak ase aku lom abes jelajah seluruh library 2
sbb 2 la nmpk cam jakun sket
uwakakakakakahhh............

Alhamdullilah aku leh dpat ape yg aku nk hari ni,
arap2 esok aku lagi bersemngt nk study
study sorang ke????
mesti la x, ne chan yang teman kn aku
weellll, aku hnya ad dia je kat u ni, sape lagi yg nk
hang out ngn ku klo x dia

ni ade pic yg aku lukis tadi tyme aku dk brangn2
uhuk........>tipu<

















Aku ase sampai cni lu,
aku nk sambung study sket ag...
nyte semuanyaaaa.........
wassalam....






No comments: