Tuesday, March 1, 2011

tension ke aku?


hari ni kelas full....
esok lak ada test! esok ag r full dr pg smpai petang.
aku chap2 pm lom study ag kot!
adeh, pe ak nk jwb nnti..


aku ase hari ni lah hr yg plg sial tuk ak.
pagi td tahan bas, bas xnk brenti..
entah mabuk marang ape dreber bas 2 ak pn xtau
the, wat mkmal lak, mukan main semangat ag
tp sume data ilang, tah ape aku tekan!
blik umh dengan kepala otak tensen nk mampos aku trus tdo...


~~the end~~


bab baru lak, mlm ni dok syok2 study en, prasan rajin la konon,
boring2 aku layan jonas brother ngn miley.
dah la aku bengang ngn game fb ni, asal la xley nk bkk lak..
haaaiisshhh.......geram tol ak!
nk cerite sal cakiya lak, dr smlm ag xkontek2 aku,
geram nk maki hamun je laki ni,
bz taik kuba bala skilo eh(bak kata apih)
adakah hanya aku yg merinduimu,
sedangkn kamu tidak begitu!
adeh, capek ni.....tdur dulu ah!
nyte


2 comments:

hammer said...

bengong!.. mamat tu bz ler.. ko lar call dy agak2 da windu sgt... mende lar...

arelovely said...

ceh nk mrh2 aku lak, sape suh layan........