Sunday, March 13, 2011

ada apa denganku.....

nak mula dr mana eh???
semalam ada mamat giler duk ugut2 aku nk bomohkan aku,
dah org cite xmo, xmo ler!!! xfaham bhasa kelantan betul la laki berkumis tebal 2..


then, kehidupan aku dah bertukar, kalau ada matahari malam bg ku,
kalau matahati jatuh siang pulak yg aku ase, cm ne nk blajar klo slalu cam ni.


Cakiya lak, kami dah bincang, insyallah cuti sem depan aku akn tunang dengan dia, kalau xde pape halangan dan kalau parent aku setuju.


ptg td, pas borak2 ngn my mom kejap, luah kan hasrat hati tuk tunang sume,
aku tido lagi, eh mana tau nak d takdirkan aku mmpi akad nikah ngn cakiya!!
waaaa......bhagia giler, ase cam xmo bgn, tp lam mmp aku ad orang ke3 yg syok kat aku.
yg plek aku ad anak ngn laki ke 3 tu b4 aku nikah.
tapi anak 2 anak tikus, bnyk giler, dah la sume dah mmpus tggl sekor jer!!
entah ape pnyer mmp laaa....merosakkan hari bhagia aku jer!!
hahahahahah............


pas bgn tdur aku trus call cakiya, tkot gk mmp plek2 cm 2!!!
tp d mana ad cinta sejati, xkn ada ruang tuk orang ketiga....

malam ni lak aku layan one peace tp geram tol la, dh bape mggu aku tggu br 1 ep kuar,
ni da jd tsunami kat jepun xtau ler bila lak nk kuar....tp akn ku tggu kerana

damn.....one peace je yg leh wat aku gelak sampai xingat dunia...huk huk huk...
ep 489, shank kuar, hot jugak laki 2, ccooooooooooolllll sgt2!!!

No comments: