Saturday, March 19, 2011

aku yang ngade-ngade

Salam.....nak ngade2 kat blog sat!!!
aku da tukar suasane blog aku..
huhuhuhuhuhu................
disebabkan aku dah xsabar2 nk nikah en,
so, terjumpa lak ngn pic2 cam ni so, aku bantai laaaaa.......
comei en????

dah ade lam kpala otak aku
aku nk perkahwinan ala2 fairy tale gak!!!
tapi cakiya xsetuju senaunya....
janjji aku ade duit nak buat, lantak dia la nk stuju ke x..

tp wedding aku ngn cakiya nnti aku nk dia
pakai kot gak!!! sebab semua orang xpernah tengok
side yang ensem pada dia!!!
hihihihihi..............
guna cara halus ni..

doakan aku nikah ngn cakiya 2012 nanti ok!!!
sayang abe sokmo2 ^_^









thx..........

2 comments:

hammer said...

ko nti pon wat r muke ko ijau mcm dlm citer shrek tu... mcm best j... x penah lagi kot owg wat gitu...

arelovely said...

ish ko ni....
klo aku wat cam g2, xkn mahu cakiya nikah ngn aku
hahahahahahaaa........