Sunday, March 20, 2011

Drama3...

Dalam kebosanan aku study mlm ni en, aku bukak ler utube
asalnyer nak cr lagu aishiteru ni, tp terjupa lak ngn dua gadis comei dr indon ni
gelaran dia artis utube terlaris diindon
tp mmg leh d bgga kan sbb dieorang da ade lagu single sendiri.
kalo aku pn nk jadi pemes cm 2!!!
kena p cr ida lol br cepat pemes
dia en da sedia pemes siap leh masuk majalah ag!
chyeeeeee....................
tp asyik dong klo ad gurl friend yang phm kite n xnyebeling gni
at least xtikam belakang cukup ler buat gue!!
sucsess tuk kamo...
sucsess tuk exam aku gak esok hari..

My only cakiya windu aku mlm ni
hahahahahahhaha.............
walau dia xde cite, tp aku phm sgt ngn pragai sok lelaki dia 2
huh, ngn gurl diri pn nk koya2 ego gak!!!
tapi sweeeeettt..........
sbb dia org yg xckp tp buat!!
walau kata2 xbest d dengar tapi,
apa yang dia tunjuk dgn layanan dia dh cukup terbukti
skali ingat macam Gu jun pyo la pulak!!
haiiihhh..........malu lah, prasan sowang2.
anyway, nyte
Love u baby!!!!

No comments: