Monday, February 28, 2011

exam lagi.......

assalamualaikum teman2.........
wah, aku mmg mls nk update blog!!
da la skrg ne bz ngn project n exam
tambah ag 1, date!!!
huhuhuhuhu.....>masyuuukk<

hurrmm.....pe nak d kata eh,
juz, aku xsempat nk sambung tlis novel aku,
mmg xsempat untuk itu skarang neh,
then hr 2 id lak dok racun pikiran aku ckp cakiya maybe ad gurl lain
wat ati aku gundah je la.......
cakiya lak, klo aku tnya, mmg da jd sipat dia nk tkot2kn aku
nk sgt aku pk dia 2 ad pempuan lain, saje jer!
katenya, br la aku akn selalu jga dia tkot dikebas org
haiisshhh....tebalik lak! sepak kang...

tp aku caye kat dia kot, sbb org 2 adalah dia!
kalau cakiya kwn ngn pempuan skali pn,
aku xmrh n aku xkisah...jnjji jaga adab sudeh!
sbb dia xpnh larang aku tuk wat pape, n dia
org yg sgt percayakan aku, org yg tidak
mengatakan cinta, tp dlm ati ad taman..
kih kih kih.........

>A true love required no word<
^_^ suki...


No comments: