Saturday, March 12, 2011

benci bilang cinta

aku baru je abis tgk filem ni,
indonesia muvie nk tiru princess hour la katakan
best gak!! aku suka Dimas(baim wong) dia ni ensem gak
aku cuma xsuka suara dia je, cam manja g2
xcam laki lak aku tgk?!!!!

tapi dia ensem kalih!!!! hahahahhahaahaaaaaa................
tegk pilem2 cam gni mst la aku rindu kat cakiya aku,
buah ati pengarang jantung le kata kn!!
perkembangan terbaru, aku malas2 dlm bilik, tapi cam aku da ad azam baru
aku nk usaha n nk grad dlm masa stahun!!
insyaallah boleh, mntk2 allah tlg aku kali ni,
1 hal yg plg pnting aku nk cr keberkatan dr ilahi,
asenya aku dah ilang sume 2!!
poor me^^
nak share lak ni, lagu2 baru dr black eye peas ngn florida best bgt!
even mksd dia dirty tp music dia best habis!!
aku pn da lama xnulis novel, cbuk cmpur malas kalih!!!
asenyer cni je kot cite aku,
aku en da ad MR.DC

No comments: