Monday, March 28, 2011

Jom Tonton

Hyeee semua...........Drag and drop me
jom tonton lagi yang aku nk share ngn semuaa...
kali ni aku layan cite indon
tapi semalam la sbb hari ni dah kena study tuk test
so, movie ptama yang aku tgk adalah VIRGIN2
Kisahnya sedikit menyakitkan hati sbb heroin dia mati keguguran
mmg sosial gile cite dia tp ok laa....
syok habis nonton filem ni...


Movie ke2 yang aku tonton ujung miggu lalu adalah
true love never dies..
Filem dia biae jer!!
tapi ada pedoman dr cite ni
di mana kalau lelaki dah suka lelaki
kesian kat isteri
tp aku suka semangat friendship dia
sbb dia snggup buat apa sahaja demi kawan,
tapi silap caranya tu.
untuk bekorban demi kawan xsemestinya kita korbankan diri kita
hargai diri lebih dari segalanya.Drag and drop me


Dan sekarang tiba lah saat yang aku paling xsuka
kena study untuk test!!!
mati lagi aku!!!
"Gud Luck For Me"Drag and drop me

No comments: