Wednesday, March 16, 2011

hapi bday nian yee

malam ni kiteorang sambut bday nian yee.....
meriah giler samapi aku ase esok lusa tuan umah mai r jenguk umh
kiteorang sbb bising melampau sgt....
mula2 tyme nyanyi 2, lelaki 2 kejutkan kiteorang dengan topeng hantu entah dr mana datang, nasib baik xjatuh kek kat tangan nian yee....
hahahahhahaha.........seronok giler!!!!

aku lak cibuk nk blajar main UNO, almaklum la, mane la aku penah main bnda 2
klo daun terup 2 ade la main ngn adik bradik aku en!!!
then, main pukul2 kpala ngn belon, main pecahkan belon.
macam2 ag.....
dah lame aku xseseronok ini.......
>happy333<

in d same tyme, aku mst la ingt kat cakiya tersayang...
ai ni dia cuti, tp cam biase la,
cuti ngn bantal je, katanya nk gnti tdo yg xcukup hr2 lepas
ngarut betul!!!!>tapi aku cinta dia<





















2 comments:

Nayang Ahmad said...

happy birthday nian yee..!!

acoutgurl lovely said...

wic ko die kalih..........