Thursday, May 5, 2011

Hidup sementara

Assalamualaikum teman2 ku sayang...........
hari ni aku teruja ngn satu post dari kawan satu uni aku
aku harap dia sabar je la dalam hadapi dugaan idup.
kadang2 kawan xmacam kawan, musuh tu yang macam kawan
aku da bnyk kali kena kot!!!


Hari ni jugak aku ad terlihat sesuatu yang menarik,
jadi betul la orang cakap,
hari ni kita mengata orang, esok orang mengata kita..
jadi xboleh nk slhkan sape2
semuanya takdir, kita yang pilih untuk mengata orang dulu
so, jgn la trasa sgt klo ad orang yang mengata kita kat blakang.
agaknya ini la hukum karma kan???
amit2....

patutla cakiya marah sgt aku sibuk sal orang
sebut cita cakiya lak, dia kat kampung jumpa mammy daddy nyer!!
aku rindu dia teramat la bnyak!!

Dan aku gak nk share kegilaan aku sekarang,
even musim exam tp aku tetap sama.



jeng jeng jeng...........
ZOMBIE LANE...
moh le kita pakat main game ni, interesting n xboring dop ngadap lptop ni
sampai sume keje xuwat
bahaya gak en???
so, aku ase smpai d cni dulu tuk kali ni.
pada kwn2 d luar sana, jujurlah pada diri dan kawan2 anda
sbb mereka akan melakukan benda yang sama
sepertimana yang anda lakukan kepada mereka
kerana Allah itu maha adil,
setiap perbuatan pasti ada balasannya...
wallahualam......
luv u guys!!!!!!!!!!!!!

No comments: