Monday, May 9, 2011

Cerita tentang cerita??

Salam peperiksaan semuanya......
maklum la skarang en musim exam, sume sibuk ngan buku..
aku lak, nak break sal buku jap
n aku nak cerita tentang cerita.
antara drama2 yang aku suka tgk adalah
jeng jeng jeng.....

SUPERNATURAL




yang paling aku minat???
mesti la hot guy the Dean..uhuk!!!
pic last ni adalah castiel>not sure the spelling rite o not<
tapi cast pun best gak, and boby singer of coz...
even cerita dia makin mengarut skarang ni
tapi aku xboring nk mengadap cerita ni
sbb Dean so damn hot n kadang2 dia comei....

then, drama kedua yang aku follow izzz...
jeng jeng jeng...
VAMPIRE DIARIES




kalau drama ni, beza sikit
sbb aku lagi suka yang jahat2 sikit
tuuu dak yang atas yg xpakai baju 2
uhuk, nama dia Damon lam cite ni
dia mmg jahat sikit, tapi aku ase dia sweet je
tyme ckp ngn elena...gaya dia ad sikit cam Dean supernatural tu..

and the last one
aku suka tgk cite ini..
NO ORDINARY FAMILY



kalau dalam cite ni lak, aku paling interest kat
anak pempuan dia..
sbb aku ase dia agak cantik
n kuasa dia yang leh dgr isi hati org...
xsbr nk tgk dia beraksi..uhuk!!

well, korang enjoy ur self
jgn stress2 study jer!!!
hidup hanya sekali, cr la kenangn sebanyak mungkin
>klo jd org skema pe je kenangan depa en??<

No comments: