Tuesday, January 4, 2011

sibuk!!!

slm................
heran en, awl2 kuliah ag da sibuk, bkn sibuk kuliah sbnrnya
aku sebok ngn penulisan ala-ala novel aku ni...
best gak karang novel ni........tp kena asah agi asenya bakat aku ni.
kena bnyk bc
yg plg penting kena slalu buat rujukan kat kamus dewan!!

hurm...ari ni ari kedua blajar, tp aku xp kls pn ai ni, tah nape aku xley tido smalam
lepas subuh br terlelap. bgn2 je da kol 12lebey
adoi.........xp r klas!!!!!!
xley nk slhkn aku gak
aku ni hanya insan yg lemah....ngeeeee........



aku ngn cakiya plk da ok!!
biase r die 2 alasan sama jer, klo kat umh xmo cll xmo msg!
hampeh cakiya!!! anyway harap2 allah permudahkan segala urusan dia
dan selamatkan dia dari sebarang bahaya!
amin............



dak2 umh aku lak ai ni br nmpk batang idung!!!
adoi...ase cm nk p la plk mlake nnti, ujung mggu ni dieorg sume nk p
mlaka katenya nk main air!!!
aku mmg xnk ikot dieorg, aku nk p mlake kat utem, spupuku kang d sana!!
huh!!!!!!!


4thun aku kat johor mana-mana pn xpnh p!!
maybe aku ni mls nk kuar kot!!
tyme aku otak mengong ajer ak suke keluar merayap cam org xde hala tuju
nk ilang steress la kate kn!!
huh.............


anyway doakan aku supaya leh siapkn Chocoberry dlm masa 2 bln ni....
amin..........

No comments: