Monday, January 3, 2011

baru balik uni..


salam.......
aku br je balik ke umh sewa......
ari ni start klas pd thun br dan semesta baru.
asal tetiba formal lak ase nyer!
biase ah, org da takat jiwang ngn novel2 cinta
abes novel spupu ak dah kubedal bawak kat cni
kih kih kih..........tau dek dia mampos gak ak!!
well, asenyer bkn tu yg aku nk ngomong mlm ni...
asalnya pnjang gak jela2 aku nk cite dlm blog ni, tp.......
cam bnda 2 terlalu pribadi lak......
anyway aku da nk start tlis diari
leh la jd teman baik aku
kadang2 aku ase ak nk sgt cr girlfriend yg baik n paham aku
cam ida ngn pikah...tp dieorg jauh ngn aku
ssh lak klo ak nk meluahkn pape kat dieorg...
xkn nk slalu call dieorg, kang kacau lak!!
adoi........buntunya!! lgpn aku bukan heroin cite ni
2 yg ssh, xkn ade sape yg nmpk plakon tambahan ni......
panjang lak melalutnyer, hurrmm........
cite terbaru, one piece giler best!!!
xsabar aku nk tgk pe kan jd ngn luffy n ace!!
gile mantap r adik bradik 2!!!

2 comments:

hammer said...

ace last skali mati... hehe... mekacih utk kopok tu.. ad gak bnd aku nk kunyah2 sambil tgok muvie nti...

arelovely said...

huh!!
no hal.......2 yg elok so mhl sket
klo yg reject dlm RM2 je 1KG