Saturday, December 4, 2010

mood study :)

aku memang betol2 bersemangat la sekarang ni nk study digit
memandang kn digit ni last paper aku so kene la buat yg terbak sket
lagi pn aku ske sgt ngn digit ni....even last sem aku dapat teruk en!!
harap2 aku ley jawab sume sln ngn btol hari exam nanti....Emoticon

satu hal yg buat aku ase bodohnyaaaaa......
xde la nk mrh sbb aku mmg xbrape pandai nk marah org......
kes ne chan guna fb aku!!! ape punya manner la...klo org pk bkn2 abes la aku
nasib baik sume org pk aku ni baik
wakakakakakhhhh.....................gelak sendiri!!! ah, bangga diri xbaik...

ape ag eh, post blog ni sbb aku boring study jer!!! lastly, windu cakiya je laaaaa
gud luck ct ashraf abdullah.......(oppathecchhikayooo)....

1 comment:

hammer said...

hehe... lumrah kehidupan kne hack fb.. ko at least kne ad pengalaman lar.. haha..