Thursday, December 16, 2010

aku da balik kg........

slm........
aku da ade kat kg skrg, so ssh la sket nk online en,
almaklum la kat umh aku ni mane la ade tenet, ni pn pnjm yg mksdare ake nyer!!
ape yg best kat kg??? xde pape pn, igt nk keje tp mls la plk
ye r 2mggu ag kot dok umh!!
so dok umh je la blajar msk n tggu dapur!!!
cakiya ade kat kg skarg ni, tp cam xde je
ade ngn xde same je!!! hampeh la.......

tyme2 gni la aku ase cam nk kasi die bli kete, tp............
huh!!! susah la klo sume nk tp duit nyer xde ni!!
anyway kat kg ni jugak la aku bkk fb ak n ternmpk sesuatu yg x d duga
tp ne chan da ckp ak xley nk msk cmpur dlm urusan dia da!!
so, pandai2 ko r!! ape yg dia bls aku kat fb bia lah rahsia!! padan ngn muka ko!!
huh!!!!!!!!!!
eemmmmmmmm..........2 je kot nk cite wat mase ni, memandang kn aku nyer adik
pn sbok nk gna lptop ni, so, aku undur diri dulu la............
wasalam...........

No comments: