Saturday, October 29, 2011

movie tyme...

assalamualaikum semua............
malam ni aku cbuk duk ajar adik ku ni hapal buku keje dia
sambil2 tu dok layan cite indon ni

tajuk bukan main gempak agi en?????
tapi xde la segempak citenyer!!!!
cite dia kisahkan bdk kg p bndr cr makan
konon nk cr duit cara mudah,tapi yg special nyer
dia org ni xjualan,tapi sebaliknya mreka menipu
konon nk jualan tapi sebenarnya org lain yg layn pelanggan tu
cam tu la lebey kurang.

dan muvie yg no 2 yg aku tgk adlah
cite ni lak kisahkan sal dia mulut celupar
suka main2 sebut nama tuhan dn last2 di nazar nk nikah dengan penjual kat tepi jalan kalau di menang hadiah kereta merah tuuu......
tapi lepas dia menang, di lupa kan nazar di dn selalu dapat sial
sampai la, dia tekat utuk cari lelaki tadi kat kampung nyer.
malang nya lelaki tadi tengah tunggu hari utuk menikah dengan perempuan pilahan ati nyer.
last2 kene la tgk sendiri en....

dan sekarang ni aku ngh tgk filem ni...
cam ne cite di?????
aku pn xley nk cite ag sbb aku baru je nk tgk...
jom nonton..
selamat menonton semua an selamat hari minggu....

No comments: