Friday, June 17, 2011

keje petang ni...

assalamualaikum dan salam sejahtera semuanya....
cyeee........cam pembaca berita pun ada gak en??
ku cume nk share ler!!!
best sgt2 leh keje kat mall ni
bkn sbb keje dia, tp sbb kwn2 yang suporting n bnyk bg nasihat
smbil2 tu mst la mngarut bnda bukan2 sama2
hahahahhahaha..............dia org sume da kawin en, aku je yang lom,
so sedap je nk dgr cite2 diaorg..

aku just senyap je...

ai ni msk keje kol 1.30pm so sedap la meroyan pg ni..
ida anak ripin lak cbuk dok nk kasi tau aku sal cakiya..
tah hape la yg dia nk kasi tau!!!
nk kene dak ni
pulas telinga kang!!
wat aku resah ajer!!!

keje la leh ilangkn rasa indu aku pd dia
tht aku xde la nk ngamuk kat dia je keje nyer!!
uhuk!!!!!!!!!!
aku ase stakat ni dulu la en aku nk FB sat
ni pn leh bkk kejap ker!!
huhuhuhuhu..............
daaa............... semua... cya!!!

No comments: