Saturday, April 9, 2011

Santapan cerita pagi ini

Cecerita santapan pag ini....
movie indonesia lagi..
movi kali ni bertajuk
"PENGANTIN TOPENG"
mula2 aku heran, apa mksd pengantin topeng
ingatkan orang yang bersanding pakai topeng ala2
pesta topeng g2 loooo...

tapi aku salah sebab mksudnya adalah
pura2 nak nikah g2
ceritanya berkaitan ngn parents,
kire nk balas dendam sebab parent mati

si gadis mau kahwin denagn si jejaka
tapi si jejaka ini pernah curang dengan si gadis
mksdnya jejaka nin pernah tidur dengan edua2 kawan baik sigadis
biasa la indon g2 looo..........

then, nak d jadi kan cite, mereka ke pantai
dengan niat untuk ambik gmbr untuk majlis pernikahan mereka nanti
mereka berlima kesana
dan d sana lah segalanya bermulaa..
ceritanya agak best sbb si gadis(pembunuh)
selamat, dan hidup bersama adiknya..
kalau nak tau lebih lanjut nonton dong!





Aku rasa sampai sini dulu untuk kali ni
memandangkan aku baru je tau hari rabu ni ada exam EMG
so, pas ni kena la stuidy sket,
tambah ngn project EMG n DSP yang membingungkan aku 2
perfect deh, masalah aku!
weell, thx sbb bc!

"MIZ MY ONLY CAKIYA"

No comments: