Saturday, March 26, 2011

Finally project EMG aku pass....

yo yo watsup!!!
sapaan orang barat kan mmg cam ni, jangan la terkejut lak!!
hurrmm, nk cite sal hari kelmarin yang betul2 memenatkan lam idup aku
mlm 2 aku tdo pas subuh sebab penyakit lama datang kembali
then, aku bangun kol 8.45 tuk p klas, abis je kls trus p jmp
Dr.Yusuf sal proposal kiteorang yang xlulus2 tu
tau2 jer kena reject ag, adeh!!!!
geram tol, tp mmg dlm pikiran kiteorang akan kena reject pn
hahahahahha.............

lagi meletihkan aku bila aku tau ptg 2 jgk kami ad lab power
mmg kena cr power rangers r tyme 2!!
then, nk pnjang kn cite skit, kami antar balik proposal pas lab,
tp xlulus jugak
n last2 kol 6 lebih p antar lagi lepas baiki sume yang salah kat bilik ira.
Finally, lulus jugak la even dia still xbrapa puas ati en
blik ptg 2, aku tpksa stay kat bilik ira sat sbb nk baiki kuiz mikopi yang xbrapa ok 2
tau2 jer sampai mlm aku kat TDI.

bila matahari jatuh, hari jumaat lak 2, mula la aku mengelabah cr bas xde
nasib baik hero berkuda ngn pahlawan2 gagah ad kat sana gak ngh wat kuiz gak tyme 2
mmg allah tlg aku la mlm 2, ak pk aku kena tdo kat TDI dh...
"arigatou ne chan, anatano sukidayo"
Dalam menunggu proposal siap aku sempat la merhoyan kejap kat PPI sana..
huk huk huk...






Pagi ni, aku sebal ngn cakiya, sbb dia mls nk paham aku
Tapi dia bukan lagi orang asing dalam idup aku yang bleh aku ckp
"NYAH KO DR CNI"
Dia 2 dah aku anggap cam famili aku sendiri,
dengan kata lain suami aku.
Even aku gaduh cam ne pn ngn dia tapi xpnh pk btl2 nk tinggal dia
sbb dia lain dari yang lain
dan aku cintakan dia..
Cakiya="kalo bnda yang senang jgn wat ssh"



I Really Miss You Darling.......

No comments: